افزایش یک‌ساعته سرویس‌دهی مترو مشهد در روز جمعه (۲۲ تیر ۱۴۰۳) همزمان با برگزاری کنکور آخرین اخبار از تمدید دوره ششم شورا‌های اسلامی شهر و روستا (۲۱ تیر ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۹۶۲ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۸۱ نفر در تصادفات شبانه‌روز گذشته مصدوم شدند (۲۱ تیر ۱۴۰۳) کیفیت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار دارد (۲۱ تیر ۱۴۰۳) تامین نیاز آبی فضای سبز مشهد با پساب تصفیه شده کنکور ترافیک صبحگاهی در مشهد را سنگین کرد (۲۱ تیر ۱۴۰۳) بهره‌برداری از پل دوم و اصلاح هندسی ورودی جاده سرخس به مشهد با هدف سامان‌دهی ترافیک شهردار مشهدمقدس: سیاست مدیریت شهری توسعه مشهد به سمت شرق است طهوریان‌عسکری: در دوره ششم، با شعار «سامان‌دهی و تحول در حاشیه شهر» از مردم رأی گرفتیم و شبانه‌روز در کنار مردم هستیم پروژه تعریض پل شهید باهنر در محور جاده سرخس-مشهد افتتاح شد + فیلم (۲۱ تیر ۱۴۰۳) فاز دوم طرح "شهید مهرورزی" با محوریت پیشگیری از اعتیاد در مشهد آغاز شد آیا مشهد و خراسان رضوی فردا، پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ تعطیل است؟ بازدید رایگان از نمایشگاه مفهومی زیارت در محرم و صفر نخستین طرح جامع مشهد ۵۳ ساله شد رشد مستمر مشارکت مشهدی‌ها در ادوار اخیر انتخابات | روند خدمت در دولت سیزدهم متوقف نخواهد شد بازدید شهردار و نماینده مشهد در مجلس از روند ساخت تصفیه خانه سپتاژ مشهد | افزایش هماهنگی میان دستگاه‌های متولی روایتی از زیست شبانه سازمان اتوبوسرانی مشهد| چرخه بی‌پایان خدمتگزاری + فیلم پروژه تعریض پل شهید باهنر در محور جاده سرخس-مشهد فردا (۲۱ تیر ۱۴۰۳) افتتاح می‌شود پیاده‌سازی فرایند واگذاری ملک در سامانه تالار مبادلات املاک شهرداری مشهد برای اولین بار در کشور ترافیک سنگین در میدان‌های قائم(عج) و استقلال و خیابان چمران در مشهد (۲۰ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بازسازی آسیب‌های ناشی از سیلاب در مشهد سرعت می‌گیرد + فیلم

  • کد خبر: ۲۳۱۱۶۶
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵
بازسازی آسیب‌های ناشی از سیلاب در مشهد سرعت می‌گیرد + فیلم
رئیس شورای شهرستان مشهد گفت: در جلسه امروز، اقدامات انجام‌شده درخصوص بازسازی آسیب‌های ناشی از سیلاب در مشهد و شهرستان‌ها را بررسی می‌کنیم تا بتوانیم به برنامه‌ها سرعت ببخشیم.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدابراهیم علیزاده در آغاز سی‌وسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهرستان مشهد مقدس با موضوع بررسی اقدامات درباره سیلاب اخیر، ضمن تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان، اظهار کرد: تشکر و قدردانی می‌کنم از آحاد ملت ایران که حضور پرشوری داشتند که تسلی خاطر بازماندگان شد و انسجام و همدلی را در فضای کشور ایجاد کرد.

وی با اشاره به حضور پرشکوه شهروندان در مراسم تشییع رئیس‌جمهور و ضمن تشکر و قدردانی از آن‌ها، افزود: حضور آن‌ها حرکتی بدیهی بود. در طول انقلاب ما سه بار شاهد حضور این‌چنینی مردم بودیم؛ رحلت امام‌خمینی(ره)، شهادت سردار سلیمانی و شهادت رئیس‌جمهور. طبق برآورد انجام‌شده، در تشییع رئیس‌جمهور، شاهد حضور دوبرابری شهروندان نسبت به تشییع سردار سلیمانی بودیم.

رئیس شورای شهرستان مشهد گفت: این حضور باشکوه مردم، تقدیر و تشکر از خدمات رئیس‌جمهور و دولت بود و نشانگر این است که خدمت نظام و حکومت هیچ‌گاه گم نمی‌شود.

علیزاده در ادامه با اشاره به سیلاب اخیر در مشهد، بیان کرد: شهرستان مشهد به‌دلیل بارش‌های اخیر، درگیر سیل شد و این اتفاق وضعیت برخی افراد را سخت، وخیم و ناگوار کرد. در مشهد قسمت‌هایی از شهر دچار آسیب شد که رسیدگی‌های ویژه‌ای برای آن‌ها انجام دادیم. درمورد شهرستان‌ها نیز دغدغه‌ آن‌ها را داشتیم.

وی تأکید کرد: در جلسه امروز، اقدامات انجام‌شده در‌خصوص بازسازی آثار سیلاب در مشهد و شهرستان‌ها را بررسی می‌کنیم تا بتوانیم برنامه‌ها را سرعت ببخشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->